wtorek, 27 września 2016

Dla Iwonki.

Witam serdecznie wszystkich odwiedzających ,dzisiaj chcę pokazać malutki prezencik dla Wspaniałej Przyjaciólki .Wiem ,że nigdy nie dam rady podziękować  za czas który mi poświęciła I podtrzymywanie na duchu w trudnych chwilach .Iwonko jesteś Wielka,cieszę się ,że Cię poznałam i   życzę Każdemu ,aby na swojej drodze spotykał choć jedną taką Osóbkę





Wzór na cudowną babeczkę znalazłam w internecie , ale niestety nie wiem kto jest twórcą.                 

Duże podziękowania również dla mojej Siostrzyczki.

Pozdrawiam gorąco i dziękuję za odwiedziny.Mariola

8 komentarzy:

  1. nie rób mi tak .... Ty wiesz że "żyje" dzięki Tobie :) i to ja dziękuję :) Cudowny przewodnik dla cudownej osoby super że jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, są anioły wśród nas💐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się,że się podoba.Zgadzam się Anioły są wśród nas i najważniejsze,żeby je umieć odnaleźć i docenić.

      Usuń