Google+ Followers

wtorek, 27 września 2016

Dla Iwonki.

Witam serdecznie wszystkich odwiedzających ,dzisiaj chcę pokazać malutki prezencik dla Wspaniałej Przyjaciólki .Wiem ,że nigdy nie dam rady podziękować  za czas który mi poświęciła I podtrzymywanie na duchu w trudnych chwilach .Iwonko jesteś Wielka,cieszę się ,że Cię poznałam i   życzę Każdemu ,aby na swojej drodze spotykał choć jedną taką Osóbkę





Wzór na cudowną babeczkę znalazłam w internecie , ale niestety nie wiem kto jest twórcą.                 

Duże podziękowania również dla mojej Siostrzyczki.

Pozdrawiam gorąco i dziękuję za odwiedziny.Mariola

8 komentarzy:

  1. nie rób mi tak .... Ty wiesz że "żyje" dzięki Tobie :) i to ja dziękuję :) Cudowny przewodnik dla cudownej osoby super że jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, są anioły wśród nas💐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się,że się podoba.Zgadzam się Anioły są wśród nas i najważniejsze,żeby je umieć odnaleźć i docenić.

      Usuń