niedziela, 15 grudnia 2019

Kiermasz.

              Witam cieplutko wszystkich odwiedzających i oglądających moje skromne prace
              Dzisiaj na potrzeby  szkolnego kiermaszu ,powstało kilka drobiazgów:
                                                          karteczki




                                                 zawieszki do prezentów


                                                  świeczniki z słoiczków po jogurtach

                                      
                                                    magnesiki na lodówkę

Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz.Mariola

12 komentarzy:

  1. Przepiękne świąteczne prace, bardzo klimatyczne.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace. Na pewno radowały oczy i zachęcały do kupienia w czasie kiermaszu 😊 🎅
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne i mogę napisać że na żywo jeszcze piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, świąteczne prace :) widać, że wykonane z sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo śliczne prace, takie klimatyczne, takie pełne uroku. :) Pozdrawiam serdecznie. Miło mi, że dołączyłaś do mojej blogowej rodzinki. Miło mi będzie Ci poznawać. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za bardzo miłe słowa.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Przygotowałaś super prace i mam nadzieję, że kiermasz był udany :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kiermasz był bardzo udany, dziękuję za miłe słówka.

      Usuń